BEZPŁATNIE ORGANIZUJEMY PROMOCJĘ FIRM KAŻDEJ BRANŻY, STOWARZYSZEŃ, ARTYSTÓW - inkubator@portalpolski.pl
23/03/2021 - Czy warto inwestować w reklamę w radiu? Radio to medium, które towarzyszy nam niemal przez cały dzień. Średni czas słuchania to niemal 5 godzin dziennie, a słucha go prawie 73% populacji, co przekłada się na prawie 22 miliony słuchaczy! W przeciwieństwie do telewizji, osoby słuchające radia deklarują, że reklamy w radiu nie są tak agresywne.

Ponadto, dzięki nowoczesnym technologiom, radio dociera szerzej niż tylko do biura i samochodów. Internet sprawia, że jest mobilne jak nigdy i podąża za swoimi odbiorcami przez komputery i smartfony. Radio dociera do słuchaczy o każdej godzinie i w każdym miejscu.
Jak przygotować skuteczną kampanię radiową?
 
Jeżeli rozważasz promowanie się na falach eteru, nie możesz zapomnieć, że jej najistotniejszym elementem jest produkcja dźwiękowa. Zastanów się, które reklamy najskuteczniej przykuły Twoją uwagę? Które sprawiły, że natychmiast produkt chciałeś kupić lub chociaż zapoznać się z ofertą? Prawdopodobnie ledwie promil z nich. Dlatego tak ważne jest, aby Twoje ogłoszenie w radiu było w grupie tych, przy których na pytanie „czy chcę to?”, odpowiedź będzie brzmiała „Tak! Teraz!”. Co zrobić, aby przygotowany dźwięk zwiększył te szanse?
 
 
Zrób dobre wrażenie!

Jeżeli w ciągu pierwszych 10 sekund nie zwrócisz na siebie uwagi, pozostały wykupiony czas będzie zmarnowany. Najskuteczniejszym sposobem jest zabawa słowami – ich wielorakim kontekstem, humorem, czy akcentowaniem odpowiednich słów. Równie dobrym sposobem jest zadawanie pytań –  ludzie uwielbiają zagadki, na które musimy poznać odpowiedź. A! Zapomnij też o zwracaniu na siebie uwagi słowami „Uwaga!”, „Przerywamy program aby nadać ważny komunikat” – na te sposoby słuchacze już się uodpornili i zupełnie je ignorują!
 
 
Reklama o wszystkim, to reklama o niczym!

Jeżeli uda Ci się skupić uwagę na Twoim produkcje musisz wykorzystać czas, za który płacisz, jak najefektywniej. Przeanalizuj co i jak chcesz reklamować – ostrożnie dobieraj słowa oraz ich ilość. Przekazywanie zbyt wielu informacji w krótkim czasie spowoduje, że słuchacz przestanie słuchać twojej informacji. Zauważyłeś, że duże firmy nie propagują całego swojego asortymentu w jednej reklamie? No właśnie! Nikt nie zapamięta, że Twoja firma oferuje spawanie, cięcie, przewóz mebli, mycie samochodów, a także można zamówić u Ciebie pizzę. Skup się na promocji jednego lub dwóch produktów.
 
Im mniej słów, tym lepiej!
 
W 30 sekund powiesz więcej niż mogłoby się wydawać. Musisz jednak ostrożnie dobierać słowa i zastanowić się, czy właśnie >>to<< zdanie jest w ogóle potrzebne, czy jest niepotrzebnym „laniem wody”? Mniej słów, ale umiejętnie dobranych pobudza i angażuje do wysłuchania oferty, a w końcowym rozrachunku do skorzystania z niej. 


 
23/03/2021: Czy warto inwestować w reklamę w radiu?
11/10/2019: Premiera utworu "Kanapki" Marka Plutowskiego
19/09/2019: „Każdy z nas może być artystą” Wywiad z Markiem Plutowskim
21/08/2019: Konferencja prasowa 1Polska - Ruch Oddolny w Sejmie
10/06/2019: Robią nas w konia: wydatki publiczne, czyli dlaczego tak mało zarabiasz
08/03/2019: Kluczowe dla owocnej współpracy jest zbliżenie do siebie ludzi - o przyszłości stosunków między Warszawą a Londynem na Polsko-Brytyjskim Forum Belwederskim
08/03/2019: Fryderyki. 25 lat najlepszej muzyki
08/03/2019: Całkiem możliwe, że brexit złamie nasze państwo - prof. N. Davies o relacjach polsko-brytyjskich po brexicie
22/02/2019: Dekarze wyjeżdżają z Polski dla wyższych zarobków
12/02/2019: Polska może być Fair Play - apeluje prof. Robert Gwiazdowski
08/01/2019: Rozkwit cukierni artystycznych w Polsce. Jak działają?
27/10/2018: 5G zmieni każdą dziedzinę życia - T-Mobile uruchamia rewolucyjną technologię rozszerzonej rzeczywistości
16/09/2018: Dubbingująca dziewczyna. Jej cover podbił sieć
05/09/2018: Były reprezentant Holandii: Jerzy Brzęczek ma umiejętności trenerskie tak dobre jak piłkarskie
23/08/2018: To przez to Danny Boyle mógł zrezygnować z pracy nad filmem
18/08/2018: Premier zablokował zakup australijskich fregat. Wiceszef MON: Może kupimy je za symboliczną złotówkę
10/08/2018: Idziesz w góry? O tym nie możesz zapominać
26/07/2018: Upowszechnia się Elektroniczna Karta Mieszkańca Grupy LEW S.A.
15/07/2018: Velux wygrał spór z Fakro przed Komisją Europejską
07/07/2018: Wernisaż trzyletniego artysty. Maluch tworzy w duchu awangardy
05/07/2018: Autonomiczne pojazdy i ich inteligentne opony. Futurologiczna konferencja firmy Goodyear
22/06/2018: Dziewczyna zabroniła mu jechać na mundial, więc przyjaciele wycięli go z kartonu i zabrali ze sobą.
13/06/2018: Polska odpadnie z Anglią w 1/8 finału, o tytuł zagrają Ronaldo z Messim
09/06/2018: Plastik zabija rocznie milion zwierząt. Czy grozi nam plastikowa katastrofa?
Ogłoszenia bezpłatne
21-07-2015: Zwsczt <a href="http://gfqzbqamsikv.com/">gfqzbqamsikv</a>, [url=http://oadwryfuffhw.com/]oadwryfuffhw[/url], [link=http://ycxxttpcjjle.com/]ycxxttpcjjle[/link], http://sihdrwnjnwhx.com/
19-01-2015: Nie ma wątpliwości, że kilkuminutowy film w internecie pokazujący np. produkt, czy możliwości firmy to najlepszy sposób na zdobycie nowych klientów. Nie wiesz jak się do tego zabrać? Zapraszamy do współpracy: www.ewamakulec-reklama.pl
20-11-2014: Firma euro jumper produkuje profesjonalne trampoliny zapraszamy do współpracy parki rozrywki firmy celem nawiązania współpracy więcej informacji o nas na stronach www.eurojumper.pl
20-11-2014: Firma euro jumper produkuje profesjonalne trampoliny zapraszamy do współpracy parki rozrywki firmy celem nawiązania współpracy więcej informacji o nas na stronach www.eurojumper.pl
Dodaj wydarzenie Dodaj ogłoszenie
animowana ikona ładowania