BEZPŁATNIE ORGANIZUJEMY PROMOCJĘ FIRM KAŻDEJ BRANŻY, STOWARZYSZEŃ, ARTYSTÓW - inkubator@portalpolski.pl

Firmowe kalendarze dla każdego

28.09.2017 / czytano: 485 razy

Jednym z ciekawszych suwenirów, które można dostać od przedsiębiorstwa na targach lub przy okazjach networkingowych, są kalendarze. Nie da się ukryć, że to sprytny prezent, przyda się on bowiem każdemu, niezależnie od tego, gdzie mieszka, jaki ma zawód i co robi na co dzień. 

Jednak trzeba przemyśleć jego formę, tak aby najlepiej trafić w gusta obdarowanych. 

REKLAMA



Rodzajów kalendarzy bowiem jest wiele, zarówno takich, które można powiesić na ścianie, jak i innych, które można schować do torebki. Który wybrać? To zależy w sumie od tego, do czego będą one potrzebne – czy do rozdawania, czy do użytku wewnętrznego danego przedsiębiorstwa.
 
Rodzaje kalendarzy
 
Firma Diamond Druk, jedna z drukarni internetowych, na swojej stronie (https://www.diamond-druk.pl) wymienia ich parę. Podstawowy rodzaj to kalendarze trójdzielne, czyli takie, które pokazują trzy miesiące na raz, a na górze umieszczona jest jakaś grafika – zazwyczaj logo firmy w otoczeniu kojarzącym się z przedsiębiorstwem. Kalendarz jednodzielny wygląda podobnie, z tym, że na raz pokazuje tylko jeden miesiąc. 

Dalej jest kalendarz  listwowany, który jest jednym wielkim plakatem pokazującym wszystkie miesiące w roku, a po lewej lub prawej stronie umieszcza się wybraną grafikę.

Wszystkie te kalendarze są typowo do powieszenia na ścianie, na przykład w przedsiębiorstwie. Mogą także być dyskretną reklamą w serialu telewizyjnym lub innej produkcji telewizji, gdzie w tle może wisieć kalendarz z logiem konkretnej firmy. Przecież kalendarz ma każdy, prawda?
   
 
Który kalendarz wybrać?
 
Kalendarze spiralowane, książkowe, kalendarzyki wizytówkowe… Co wybrać, żeby się nie pogubić, i żeby obdarowany był zadowolony z pożyteczności kalendarza? Kalendarze książkowe plasują się zdecydowanie wysoko w rankingu użyteczności z uwagi na to, że faktycznie często się przydają do wpisywania własnych notatek, zaznaczania ważnych terminów oraz zapisywania numerów telefonów i adresów e-mail. Kalendarze typowo notatkowe są używane przez sporą część populacji, co z drugiej strony tworzy ryzyko, że obdarowana osoba już posiada taki kalendarz. 
 
Jednak wówczas zwykle nie kurzy się on, a jest prezentowany kolejnej osobie, co pozwala na poszerzenie rozpoznawalności loga i marki firmy. Dodatkowym plusem jest sytuacja, w której kalendarz zawiera specyficzne rysunki, grafiki czy cytaty, które można określić mianem charakterystycznych dla danej firmy. Wówczas można nawet pokusić się o sprzedawanie kalendarzy i rozkręcenie na tym małego biznesu.
 
Więcej:  www.Diamond-Druk.pl

 

Lista komentarzy

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Nick:
Treść:
Przepisz kod:
REKLAMA