BEZPŁATNIE ORGANIZUJEMY PROMOCJĘ FIRM KAŻDEJ BRANŻY, STOWARZYSZEŃ, ARTYSTÓW - inkubator@portalpolski.pl

Flagi reklamowe - gdzie warto je umieszczać?

01.01.2018 / czytano: 195 razy

 
Obecnie reklama jest niemalże wszechobecna. Konsumenci mają z nią do czynienia na ulicach, w czasopismach, telewizji, radio, a także w Internecie.

Nadmiar przekazu reklamowego w tradycyjnej formie zmniejsza jego skuteczność, przez co przedsiębiorcy szukają nowych sposobów na zachęcenie do skorzystania z ich oferty. 

REKLAMA



Nienachalnie, czyli skutecznie
 
Najskuteczniejsze są te reklamy, które mają nienachalną formę. Przekaz reklamowy powinien być subtelny i jasny dla grupy docelowej. Niewskazane jest używanie komunikatów, które mogą być odczytane na różne sposoby bądź niedostosowane do charakteru odbiorców. Ważne jest zadbanie także o to, by wybrana forma reklamy wyróżniała się na tle innych przekazów. 

Ciekawym rozwiązaniem jest zastosowanie flag reklamowych. Flagi łopoczące na wietrze przykuwają uwagę, jednocześnie nie drażniąc odbiorcy zbyt nachalnym przekazem. Materiał może być ozdobiony dowolną grafiką - na fladze może znajdować się zarówno zdjęcie, jak i logo, slogan bądź numer telefonu do firmy.

Co ważne, flaga reklamowa dostępna między innymi na
 https://www.retio.pl/flagi-reklamowe jest odpowiednia do wykorzystywania przez firmy działające we wszystkich branżach. 


Idealne miejsce na flagę reklamową

Jednymi z najpowszechniejszych miejsc, w których umieszcza się flagi o charakterze reklamowym, są okolice firm. Na parkingach, podjazdach, przed sklepami lub w ich najbliższym sąsiedztwie stawia się flagi, które informują o działalności przedsiębiorstwa
   
w tym miejscu. Jest to skuteczna reklama, gdyż zachęca bezpośrednio do skorzystania z oferty firmy w danej chwili - przykładowo, widząc flagę z logo sklepu lub restauracji, klient może zadecydować, że zrobi zakupy w reklamującym się sklepie lub zamówi obiad w lokalu, którego flagę właśnie zobaczył. Ze względu na odporność flag na warunki atmosferyczne możliwe jest ich wykorzystywanie przez wiele lat.
 
Dobrym miejscem na umieszczenie flagi reklamowej są również targi i różnego rodzaju eventy, sponsorowane przez firmę, która promuje się poprzez flagę. Flagę można ustawić obok stoiska targowego lub tuż przy wejściu na targi bądź do obiektu, w której odbywa się sponsorowana impreza. Jedna flaga może być wykorzystywana na wielu targach.
 
Inną możliwością wykorzystania flagi reklamowej jest wybranie jej mobilnej wersji. Mobilna flaga jest przyczepiana do plecaka bądź przenoszoną w rękach przez wyznaczoną osobę. Tego typu promocja sprawdza się na targach, konferencjach, w czasie imprez sponsorowanych, a także w reklamie ulicznej. 

(a)

Publikacja promocyjna


 

Lista komentarzy

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Nick:
Treść:
Przepisz kod:
REKLAMA