Funky Media - pozycjonowanie strony www jest procesem skomplikowanym i długofalowym
05.09.2022 /
czytano: 828 razy
 |
|
|
Jak działa skuteczne pozycjonowanie strony? Jeżeli jesteś na wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania, użytkownik widzi Twoją stronę i klika w link. Większy ruch na stronie generuje większą szansę sprzedaży. Wysokie pozycje bezpośrednio przekładają się więc na wyniki. Dzięki temu sprzedajesz więcej i przyciągasz do siebie nowych i powracających użytkowników.
O widoczności oferty na wysokich pozycjach w Google decyduje pozycjonowanie strony.
Czym jest tajemniczo brzmiący skrót SEO?
|
REKLAMA
SEO (Search Engine Optimization) to optymalizacja strony mająca na celu poprawę jej widocz-
ności (pozycjonowanie strony) w naturalnych wynikach wyszukiwania Google. Polega to na zrów-
noważonym połączeniu działań on-site (na stronie) i off-site (poza stroną). Skuteczne SEO to
cały zespół działań na stronie www oraz poza nią, które mają na celu poprawę pozycji strony inter-
netowej w wyszukiwarce. Budując stronę atrakcyjną dla robotów Google i dla użytkownika, buduje się równocześnie silną pozycję marki na tle konkurencji.
- Dostosowujemy nasze działania do bieżących kryteriów oceniania witryny przez Google
– podkreślają specjaliści Funky Media. - Na bieżąco aktualizujemy informacje o zmianach w sposobach działania algorytmów i naszą wiedzę, nieustannie się doskonaląc. Nie opieramy naszych działań na teorii. Nasz zespół – specjaliści SEO, copywriterzy, programiści i nie tylko – ma za sobą długie lata doświadczenia w optymalizacji stron, tworzeniu wartościowych treści i w innych dziedzinach SEO.
SEO pozycjonowanie w Funky Media odbywa się zgodnie ze wskaźnikami jakości witryny od Google, czyli wskaźnikami EAT (Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness), które bazują na trzech założeniach mających wpływać na wysoką jakość witryny – ekspertyza, autorytet i zaufanie. Pisząc treści na stronę www i dzieląc się z użytkownikami specjalistyczną wiedzą, zespół specjalistów Funky Media kreuje wizerunek eksperta w danej dziedzinie.
SEO (pozycjonowanie) to dziedzina, wokół której powstało wiele mitów, które podważają jej skuteczność. SEO zapewnia widoczność w bezpłatnych wynikach wyszukiwania, a więc nie działa tak samo, jak reklamy Google Ads.
Optymalizacja techniczna strony obejmuje zmiany techniczne, takie jak: poprawa prędkości ładowania pozycjonowanej strony internetowej, usunięcie błędnych i bezużytecznych przekierowań strony internetowej, analiza i wykluczenie w wynikach wyszukiwania zbędnych podstron z mapy strony (sitemap.xml). Optymalizacja strony zakłada dostosowanie serwisu do wymagań zarówno ze strony Google, jak i użytkownika, dotyczących szybkości działania strony, jej bezawaryjności i przejrzystości treści serwowanych na stronie. W ramach optymalizacji strony zajmujemy się uporządkowaniem struktury serwisu i usunięciem istotnych błędów w kodzie strony.
Optymalizacja treści polega na analizie obecnej na stronie internetowej treści pod kątem merytorycznym (dla użytkownika), gramatycznym, stylistycznym oraz nasyceniem i wyposażeniem w odpowiednie słowa kluczowe niezbędne do pojawienia się strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Optymalizacja strony pod kątem treści i zawartych w tekście słów kluczowych ma na celu między innymi zaktualizowanie, reorganizację oraz podniesienie jakości treści na stronie. Jej naczelnym celem jest jednak zoptymalizowanie treści w taki sposób, żeby była przyjazna wyszukiwarce Google i użytkownikowi oraz zawierała odpowiednią liczbę słów kluczowych związanych z tematyką serwisu.
- Kreujemy wizerunek marki w internecie poprzez wykorzystanie zróżnicowanych kanałów – wyjaśniają specjaliści Funky Media. - Monitorowanie wypowiedzi o marce, kierowanie dyskusją, publikowanie eksperckich artykułów – to tylko jedne z wielu działań na rzecz upowszechniania marki. SEO PR obejmuje działania off site, które łączą budowanie dobrego wizerunku firmy i poprawę widoczności w wyszukiwarce. Pozytywne opinie o firmie zwiększają zaufanie potencjalnych klientów do marki, w efekcie zwiększając sprzedaż.
Działania SEO to nieustanna analiza i dążenie do uzyskania jak największej konwersji. SXO (Search Experience Optimization) to optymalizacja doświadczeń internauty korzystającego z Twojej strony. Dostosowana do preferencji użytkownika, łatwa w obsłudze witryna, która zachęca do działania, to większa konwersja, a więc i większy zysk. Skuteczne pozycjonowanie wiąże się z instalacją i konfiguracją Google Analytics oraz Google Search Console. Stale monitorujemy pozycje strony w wynikach wyszukiwania za pomocą narzędzi analitycznych.
W prowadzonych działaniach SEO zespół Funky Media wykorzystuje efektywne metody pozycjonowania stron www. Opracowuje przemyślany i wartościowy dla strony link building. Odpowiednio zaplanowane, dobre praktyki SEO przynoszą bardzo korzystne wyniki dla podnoszenia pozycji w Google – wymagają jednak czasu i zaangażowania.
W pozycjonowaniu stron www specjaliści Funky Media wprowadzają na stronie niezbędne zmiany optymalizacyjne: uzupełniają meta tagi, modyfikują treść, tak by zawierała pozycjonowane frazy i była atrakcyjnym źródłem informacji zarówno dla użytkownika, jak i robota Google. Działanie off-site obejmuje budowanie zróżnicowanego profilu wysokiej jakości linków prowadzących do właściwej strony internetowej.
Pozycjonowanie strony stawia przed właścicielem pozycjonowanej strony i osobą pozycjonującą stronę wiele wyzwań. Są to wyzwania związane z nakładem pracy, kosztów, licznych zmian w wyszukiwarce, pojawiających się zdarzeniach losowych takich jak wirusy na stronie, działaniach konkurencji zarówno właściciela pozycjonowanej strony, jak i firm pozycjonujących. Te wszystkie czynniki sprawiają, że pozycjonowanie strony wymaga od obu stron dużej cierpliwości i zaufania.
Wyszukiwarka Google zmienia algorytm oceny stron internetowych kilkaset razy w roku, a kilka z tych zmian jest na tyle dużych, że żadna wypracowana pozycja słowa kluczowego nie jest stała. W wynikach wyszukiwania Google na każdej stronie jest maksymalnie 10 miejsc, na których może znaleźć się strona internetowa. Zwieńczeniem skutecznego pozycjonowania jest długotrwały wzrost pozycji w organicznych, naturalnych wynikach wyszukiwania i ruchu na stronie. Efekty działań SEO, czyli wysokie pozycje, wynagradzają wysiłek włożony w pozycjonowanie. Rozbudowana, uporządkowana i bogata w wartościowe i unikalne treści strona internetowa jest po prostu lepiej widoczna.
Materiał zewnętrzny
Lista komentarzy
Brak komentarzy