BEZPŁATNIE ORGANIZUJEMY PROMOCJĘ FIRM KAŻDEJ BRANŻY, STOWARZYSZEŃ, ARTYSTÓW - inkubator@portalpolski.pl

Jak fora internetowe wpływają na sprzedaż produktów?

01.03.2015 / czytano: 561 razy

Marketing internetowy to szybko i dynamicznie rozwijająca się branża. Korzystanie z usług firm zajmujących się pozycjonowaniem oraz tworzeniem stron www powoduje, że klient staje się widoczny w Internecie i zyskuje dużą popularność wśród użytkowników Internetu. Firmy oferujące w sieci jakieś usługi lub produkty zyskują wielu klientów, kiedy ich strona internetowa wygląda atrakcyjnie i pojawia się na czołowych miejscach w wyszukiwarkach.

REKLAMA



Jedną z firm zajmujących się marketingiem internetowym jest Agencja SEO i marketingu cyfrowego Search Visibility. Jest to młoda firma, gdyż na rynku istnieje dopiero dwa lata, jednak ludzie, którzy w niej pracują, mają ponad dziesięcioletnie doświadczenie w branży SEO marketingu i PR. Agencja współpracowała m.in. z firmami farmaceutycznymi, firmami z branży ubezpieczeń oraz nowych technologii. Dzięki tej współpracy klienci agencji uzyskali wzrost ilości konwersji dokonanych przez marketing internetowy między 70% a 300%. Czasami o wzroście popularności strony internetowej
w dużej mierze zadecydowała jej całkowita przebudowa.

Jak wiadomo, strony ze starym, nieatrakcyjnym designem nie są pozytywnie odbierane, przez co często tracą potencjalnych klientów. Warto więc zainwestować w przebudowę strony, a wykwalifikowani i doświadczeni programiści zajmą się stworzeniem atrakcyjnej wizualnie i merytorycznej strony, na której w sposób przejrzysty i interesujący będą podane ważne z punktu widzenia potencjalnych odbiorców informacje.
 
Z dokładną ofertą firmy można zapoznać się na stronie internetowej searchvisibility.com. Wśród usług agencji znajdują się m.in.: tworzenie stron internetowych, pozycjonowanie, content marketing, czyli tzw. marketing treści, branding, czyli budowanie świadomości marki, PR w Internecie oraz marketing w mediach społecznościowych. Na stronie
   
Search Visibility znajduje się również narzędzie autorstwa pracowników agencji, pozwalające w szybki sposób zweryfikować widoczność w sieci dla dowolnej strony www.
 
Marketing w mediach internetowych, czyli social media marketing, pozwala na zdobywanie uwagi potencjalnych odbiorców przy pomocy serwisów społecznościowych, a także blogów i forów internetowych. Wiąże się to często z dzieleniem się informacją oraz innymi zasobami firmy za darmo, bez natychmiastowych korzyści. Wymaga czasu oraz chętnego do komunikacji specjalisty z danej branży. Jego zadaniem będzie aktywne wyszukiwanie już istniejących społeczności i udział w dyskusji, w której zachęcał będzie do zapoznania się z ofertą danej firmy.
 
Wiele chętnie czytanych dyskusji toczy się na forach internetowych, które mają również istotny wpływ na sprzedaż produktów i korzystanie z usług zarekomendowanej firmy. Na forach wypowiadają się nie tylko specjaliści z danej branży, ale przede wszystkim przeciętni użytkownicy, których wypowiedzi mają znaczny wpływ na pozytywny wizerunek danej marki. Jeśli na forum internetowym dużo ludzi wypowiada się pozytywnie na temat jakichś produktów, np. na temat konkretnego modelu laptopa, to takie wypowiedzi są dla czytelnika wiarygodne i weźmie je pod uwagę przy zakupie tego akurat modelu laptopa.

(ac)

Publikacja sponsorowana




 

Lista komentarzy

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Nick:
Treść:
Przepisz kod:
REKLAMA