BEZPŁATNIE ORGANIZUJEMY PROMOCJĘ FIRM KAŻDEJ BRANŻY, STOWARZYSZEŃ, ARTYSTÓW - inkubator@portalpolski.pl

Kosmetyczny gigant z Wrocławia świętuje 10 lat działalności

24.11.2014 / czytano: 355 razy

Z FM GROUP współpracuje obecnie ponad pół miliona ludzi na całym świece, marka jest obecna w 40 krajach na pięciu kontynentach. Jest polskim gigantem marketingu wielopoziomowego i aspiruje do roli sprzedawcy perfum numer jeden na świecie.

REKLAMA



FM GROUP Polska jest firmą z branży FMCG, działającą w sektorze marketingu sieciowego (MLM). Po dziesięciu latach działalności FM GROUP ma w swojej ofercie ma ponad tysiąc produktów. W katalogach FM GROUP odnajdziemy kosmetyki do makijażu, pielęgnacyjne, chemię gospodarczą oraz kawy i herbaty znane pod marką Aurile.
 
Cofnijmy się jednak do roku 2004, wtedy Artur Trawiński miał biznesowe przeczucie i nie bał się podjąć ryzyka. Syn przedsiębiorcy, Andrzeja Trawińskiego, od dziecka obserwował działalność przedsiębiorstwa ojca. Młody biznesmen dostrzegł możliwość rozbudowy rodzinnej firmy i nie zawahał się. Zdecydował zbudować swój biznes, w oparciu o system sprzedaży bezpośredniej. Gdy Artur Trawiński we wrześniu 2004 roku rejestrował firmę FM GROUP Polska, nie sposób było przewidzieć czekający ją sukces. Pierwsza siedziba firmy mieściła się w niewielkim lokalu przy ulicy Miechowity we Wrocławiu, zaledwie w dwóch pokoikach. W katalogu numer jeden FM GROUP znalazło się 50 zapachów – 40 damskich i 10 męskich. Mocną stroną nowo powstałej firmy była jakość perfum. Ciekawostką jest, że część zapachów z pierwszego katalogu do dziś znajduje się w sprzedaży, m.in. FM 06, 21, 33, czy 52.
 
Z charyzmatycznym Arturem Trawińskim, swoją biznesową przyszłość postanowiło związać kilku znakomitych liderów, bez których firma nie miałaby szansy na rozwój. Przedstawili oni produkty wrocławskiej firmy klientom. Konsumenci, zadowoleni z zakupu, szybko odkryli możliwość budowania własnego biznesu w oparciu o markę FM GROUP. Dzięki temu liczba Partnerów Biznesowych firmy sukcesywnie rosła, a wraz z nią sprzedaż i rozpoznawalność marki. W przeciągu roku firma dorosła do zmiany siedziby. Przeniesiono ją na ulicę Rydygiera 15 we Wrocławiu, gdzie do dziś mieści się salon sprzedaży.
 
Obecnie produkty FM GROUP są znane i cenione w kilkudziesięciu krajach na kilku kontynentach. Na całym świecie z firmą współpracuje ponad 600 000 Partnerów Biznesowych z czego 270 000 działa w Polsce. Przez cały rok 2014, oddziały na świecie hucznie świętowały dziesięciolecie powstania FM GROUP. Kulminacją obchodów było Międzynarodowe Szkolenie Motywacyjne w Dubaju. Wzięło w nim udział 300 Partnerów Biznesowych FM GROUP z całego świata.
 
– Chcieliśmy w wyjątkowym miejscu uczcić ciężką pracę naszych Partnerów Biznesowych, dlatego na obchody dziesiątej rocznicy wybraliśmy Dubaj – symbol biznesowego sukcesu– opowiada Katarzyna Trawińska, właścicielka FM GROUP.
 
Dla Katarzyny i Artura Trawińskich, właścicieli FM GROUP, działalność społeczna jest równie ważna jak działalność biznesowa. Jak sami mówią, choć odnieśli sukces w biznesie, nie zapomnieli o tym, że wokół jest mnóstwo osób, które potrzebują pomocy. W tym roku piątą rocznicę działalności, świętuje założona przez nich Fundacja Golden Tulip. Głównym celem działalności fundacji jest organizowanie i niesienie pomocy dobroczynnej, humanitarnej i rozwojowej oraz przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu.
 
– Mam tą świadomość, że możemy wiele zaoferować od siebie: nie tylko Partnerom Biznesowym, którym stwarzamy w FM GROUP możliwości rozwoju i znalezienia swojej drogi życiowej, ale też najuboższym, którzy nie potrafią o siebie zawalczyć. Działalność charytatywna daje mi wiele satysfakcji – dodaje Katarzyna Trawińska, założycielka Fundacji Golden Tulip.
 
To, w którym kierunku firma będzie się rozwijać, zdradza wizja firmy. W Polsce marka FM GROUP chce być obecna w każdym obszarze życia swoich partnerów, zarówno poprzez wysokiej jakości produkty codziennego użytku, jak i unikalne możliwości zarobkowania, dopasowane do potrzeb: tańsze kupowanie produktów, dorabianie do pensji, a nawet założenie własnego biznesu, który zastąpi pracę na etacie.
 
Na świecie FM GROUP chce być globalnym liderem marketingu wielopoziomowego i numerem jeden w zakresie sprzedaży zapachów.
 
Jedno jest pewne: pozycja firmy na polskim rynku jest ugruntowana. FM GROUP Polska zdobyła w tym roku liczne nagrody wyróżniające ją za styl prowadzenia biznesu, jak i wyniki finansowe firmy. Może się również pochwalić wieloma nagrodami otrzymanymi od konsumentów, a zainteresowanie jej produktami nie słabnie.
 
– Dziesięć lat to długo w życiu pojedynczego człowieka, lecz dla biznesu to dopiero początek – mówi Artur Trawiński. – Jako firma weszliśmy w fazę stabilizacji, ale nadal kładziemy nacisk na unikalne możliwości, jakie dajemy naszym partnerom na całym świecie. Będziemy również stale poszerzać ofertę. Mamy świadomość, że dobry produkt, po który konsument sięga wielokrotnie, to podstawa naszego biznesu, a my zamierzamy sięgać coraz dalej – dodaje Artur Trawiński, właściciel FM GROUP.
 
źródło: Biznes Dolnośląski

pp12

Lista komentarzy

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Nick:
Treść:
Przepisz kod:
REKLAMA