BEZPŁATNIE ORGANIZUJEMY PROMOCJĘ FIRM KAŻDEJ BRANŻY, STOWARZYSZEŃ, ARTYSTÓW - inkubator@portalpolski.pl

Młodzi wchodzą na rynki europejskie, bez kompleksów

05.08.2018 / czytano: 1646 razy

 
Polski biznes w rękach młodych, zdolnych ludzi pokolenia internetowego nabiera tempa rozwoju.

Dominik Ordowski, rocznik 1990, urodzony i mieszkający w Zawierciu uruchomił sklep internetowy OnlineMarket.com.pl , który uzyskuje
już 120 tysięcy złotych obrotów miesięcznie, a są
dalsze plany rozwojowe, stopniowo, na dużą skalę.

REKLAMA



Do najpopularniejszych branż w sprzedaży internetowej należą: odzież i akcesoria, książki, płyty
i filmy, telefony i akcesoria GSM, sprzęt RTV i AGD; kosmetyki i perfumy, obuwie, sprzęt komputerowy, odzież sportowa, artykuły dziecięce i zabawki, samochody i części samochodowe, gry komputerowe, meble i wystrój wnętrz, a w ostatnim czasie także artykuły spożywcze. 


Sklepy internetowe z odzieżą, obuwiem, a także bielizną i wszelkiego rodzaju dodatkami to nieustające źródło inspiracji na tych, którzy planują otworzyć własny sklep internetowy. Gdy wybierzemy już odpowiednią branżę dla naszego sklepu internetowego powstaje ważne i niełatwe zadania doboru odpowiedniego dostawcy.

Określenie warunków współpracy z hurtownią oraz ustalenie cen produktów na odpowiednim poziomie jest kluczową kwestią dla powodzenia sklepu internetowego. Pamiętać przy tym należy o nowoczesnych rozwiązaniach IT, gwarantujących stałe połączenie
   
z bazą produktową dostawcy. Zapewniają one zawsze aktualną ofertę produktową w sklepie oraz, co bardzo ważne, oszczędzają ogrom pracy potrzebnej w związku z aktualizacją stanów magazynowych i cen.
 
- Z tego, co zauważyliśmy największą sprzedaż ma dział IT, AGD i branża odzieżowa ogólna, ale też i dziecięca – mówi Dominik Ordowski, organizator Onlinemarket.com.pl  - Najwięcej sprzedaży odbywa się z terenu Polski, lecz zakupy poprzez europejskie platformy sprzedaży dają nam również wejście na rynek europejski. Pod koniec miesiąca uruchomimy już w całej naszej ofercie dodatkowe opcje – dla klientów zagranicznych. 
 
Młodzi menadżerowie nie mają kompleksów, mądrze wykorzystują przynależność Polski do Unii Europejskiej, co nam daje dostęp do rynków europejskich. - Plany mamy szerokie, lecz to już tajemnica firmy – dodaje Dominik Ordowski, uśmiechając się przepraszająco. - Nie chcemy się chwalić na tym etapie naszymi pomysłami, aby nie konkurencja nie zabrała nam naszych pomysłów. Będziemy informować na bieżąco o uruchamianiu nowych koncepcji sprzedażowych
w naszym sklepie.
 
Właścicielem firmy jest Dominik Ordowski, rocznik 1990, urodzony i mieszkający w Zawierciu,
a w pakowaniu produktów i wysyłce pomaga Izabela Jakubowska, dobra znajoma rodziny. 

(ac)

Publikacja promocyjna




 

Lista komentarzy

06-08-2018 07:37 Ginet napisał:
Nie ma sie co dziwic ze firmy wchodzą na rynek europejski , z urobku polskiego dużo na życie nie zostaje.



Dodaj komentarz

Nick:
Treść:
Przepisz kod:
REKLAMA