BEZPŁATNIE ORGANIZUJEMY PROMOCJĘ FIRM KAŻDEJ BRANŻY, STOWARZYSZEŃ, ARTYSTÓW - inkubator@portalpolski.pl

Salony marki BMW zatrudniają mechaników

18.11.2017 / czytano: 97 razy

Praca dla mechaników w salonie BMW to zadanie dla najwyższej klasy fachowców. Nasi specjaliści kompleksowo zajmują się diagnostyką, konserwacją i naprawą aut luksusowych marek - MINI i BMW. Jest to praca pełna wyzwań i nauki.

Serwis aut wyposażony jest bowiem w najnowocześniejsze sprzęty diagnostyczne.
Praca ta nie ma nic wspólnego ze stereotypowym postrzeganiem mechanika w podartej, ubrudzonej smarem odzieży roboczej.

Nasi mechanicy są wizytówką marki, jak wszyscy pracownicy salonów i serwisów BMW - http://www.praca-dealerbmw.pl/home/oferty-pracy/


REKLAMA



Kto może zostać mechanikiem w serwisie BMW?

Przede wszystkim musi być to osoba z odpowiednim wykształceniem, popartym doświadczeniem zawodowym. Dlatego warunkami koniecznymi do podjęcia pracy jest dyplom technika/mechanika pojazdów samochodowym i bogaty życiorys zawodowy. Bardzo ważna jest ciągła chęć rozwoju, dlatego preferujemy osoby, dla których mechanika samochodowa i nowinki techniczne związane z tą dziedziną, są prawdziwą pasją, której z chęcią się poświęcają.

Ponieważ klienci salonów i serwisów oferujących marki klasy premium, oczekują usług i obsługi na najwyższym poziomie, ważne jest aby mechanik aplikujący na stanowisko pracy w serwisie BMW był osobą z dobrą organizacją pracy. Szukamy osób dla których terminowe, dokładne i rzetelne wykonywanie swoich obowiązków jest standardem. 
 
Na czym polega praca w serwisie BMW? 
 
Głównymi zadaniami jest przeprowadzanie diagnostyki aut marki BMW i MINI, ich serwisowanie oraz przeprowadzanie wszelkich zadań związanych z naprawą i konserwacją, tak aby auta klientów były zawsze w nienagannym stanie technicznym.

Ponadto pracownicy serwisu wykonują, zgodnie z obowiązującymi wytycznymi, przeglądy i kontrole powierzonych im pod opiekę pojazdów. Nasi mechanicy przeprowadzają także obsługę gwarancyjną pojazdów, w oparciu o nasze przepisy wewnętrzne. 
   

Fot. www.praca-dealerbmw.pl


Dajemy nowoczesne narzędzia pracy i szkolimy w zakresie ich stosowania. Ponieważ bardzo ważna jest dla nas jakość obsługi, a w szczególności komunikacja na linii mechanik-opiekun klienta-klient serwisu, stosujemy w pracy najnowsze technologie informacyjno-komunikacyjne. Od swoich mechaników wymagamy organizacji pracy na najwyższym poziomie i sporządzania starannej dokumentacji z przeprowadzonych prac. W zamian firma oferuje zarobki powiększone o premie za osiągnięte wyniki. 

Pracownikom stawiającym na rozwój zawodowy umożliwiamy także ciągłe podnoszenie swoich kwalifikacji, poprzez indywidualnie zaproponowaną ścieżkę szkoleniową. Dodatkowym, dość oczywistym atutem pracy w serwisie BMW jako mechanik samochodowy jest poznawanie know-how jednej z najbardziej rozpoznawalnych, luksusowych marek aut na świecie.

(a)


 

Lista komentarzy

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Nick:
Treść:
Przepisz kod:
REKLAMA