Aktywizacja zawodowa – Prudential organizuje bezpłatne seminaria dla poszukujących wyzwań zawodowych w branży finansowej.
W ramach seminariów odbędą się spotkania ze znanymi mówcami, warsztaty oraz testy osobowościowe wraz z omówieniem ich wyników. Prudential planuje organizację seminariów w kilku wybranych miastach Polski, a ich celem jest przekonanie osób pragnących zdobyć doświadczenie zawodowe w branży finansowej do rozważenia założenia własnej działalności gospodarczej i pracy w charakterze konsultanta ubezpieczeniowego.
W 2013r. w Polsce własną działalność prowadziło ponad 1,7 mln osób. Wiele z nich docenia elastyczność tak prowadzonej aktywności zawodowej, są też i tacy, którzy potrzebują dodatkowej zachęty i poszukują wsparcia w wyborze profesji konsultanta ubezpieczeniowego. Z myślą o nich Prudential w Polsce rozpoczął cykl bezpłatnych seminariów kariery – wydarzeń skierowanych do wszystkich zainteresowanych własną aktywizacją zawodową. Ubezpieczyciel chce w ten sposób zmienić postrzeganie zawodu doradcy ubezpieczeniowego wraz z przynależną tej profesji wiedzą o sprzedaży usług finansowych. Łatwość zakładania jednoosobowej działalności gospodarczej, mnogość formuł franczyzowych, programy dofinansowujące aktywizację zawodową (krajowe lub pochodzące ze środków UE) – to wszystko sprawia, że formuła działalności gospodarczej nie powinna przerażać. Zwłaszcza, że istnieje wiele zawodów i grup społecznych, które z racji swoich doświadczeń są predestynowane do pracy w charakterze konsultanta ubezpieczeniowego, jak nauczyciele, przedstawiciele handlowi, czy osoby po 50 roku życia.
Zachęcony powodzeniem pierwszego seminarium w Katowicach (wyczerpany limit uczestnictwa), które odbyło się 17 kwietnia oraz drugiego w Krakowie (komplet uczestników), które odbędzie się 23 kwietnia, Prudential w Polsce zaprasza do bezpłatnego udziału w kolejnych. Seminaria kariery mają zostać zorganizowane w kilkunastu miastach Polski na przestrzeni kolejnych 3 miesięcy, zaś najbliższe odbędą się 24 kwietnia w Łodzi oraz 28 kwietnia w Szczecinie. Ilość miejsc na spotkaniach oraz testów dostępnych w każdej lokalizacji jest ograniczona, a o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń za pośrednictwem specjalnie utworzonego serwisu internetowego www.seminariumkariery.pl .
W programie każdego z seminariów przewidziano wystąpienie znanego mówcy, indywidualne spotkania poświęcone określeniu mocnych i słabych stron każdego z uczestników, a także dobrowolny udział w testach pozwalających ocenić potencjał przedsiębiorczości i niezależności biznesowej, predyspozycje zawodowe, potencjał sprzedażowy, itp.
W gronie mówców zaproszonych przez Prudential w Polsce znalazł się Marek Zuber, znany ekonomista i komentator gospodarczy.
Projekt ma charakter otwarty – Prudential zapowiada kolejne seminaria i zaprasza do śledzenia aktualności w serwisie internetowym seminariów kariery i profilu wydarzenia w serwisie społecznościowym Facebook: https://www.facebook.com/pages/Seminarium-Kariery/1527501587476483?fref=ts .
Kontakt dla mediów:
Damian Ziąber
Tel. 502 591 655
E-mail: damian.ziaber@prudential.pl
* * *
Prudential prowadzi działalność w Polsce od marca 2013 r.; jest częścią założonej w 1848 r. brytyjskiej grupy ubezpieczeniowej. Towarzystwo oferuje rozwiązania, które zapewniają ochronę ubezpieczeniową połączoną z możliwością oszczędzania na dowolny cel. Flagowym produktem Prudential jest unikalne na polskim rynku ubezpieczenie na życie „Premiopolisa”, która pozwala planować finansową przyszłość i pomnażać oszczędności oraz w kompleksowy sposób zabezpiecza klientów np. w razie poważnej choroby, niezdolności do pracy oraz innych zdarzeń. Firma otworzy w sumie ok. 25-30 oddziałów. Prudential współpracuje obecnie z siecią 500 konsultantów ds. planowania finansowego. Planuje się, że do 2015 roku będzie ich około tysiąca , a docelowo – ok. 3 tys. Prudential deklaruje inwestycje w wysokości 150 mln zł w ciągu pierwszych trzech lat od chwili powrotu na polski rynek. Środki zostaną przeznaczone na rozwój sieci współpracowników i infrastruktury. Firma w ramach przypomnienia o swojej przedwojennej obecności objęła mecenatem film „Warszawa 1935”, ukazującego piękno przedwojennej Warszawy.
Od połowy marca 2014r. Prudential w Polsce prowadzi kampanię reklamowo-informacyjną związaną z poszukiwaniem spadkobierców posiadaczy przedwojennych polis. Więcej na www.historieprudential.pl .
Motto Prudential to: „Od 165 lat staramy się robić więcej niż inni, bo dla kogoś może to znaczyć wszystko.”
Więcej na www.prudential.pl