Wyjątkowa wakacyjna akcja przygotowana przez markę belVita – lidera na rynku ciastek pożywnych[1] dobiegła już końca. Pikniki i specjalny śniadaniowy autobus, który przyjechał w lipcu do 5 wybranych miast Polski, odwiedziło łącznie aż 15 000 osób. Mieszkańcy Poznania, Wrocławia, Krakowa, Warszawy i Gdańska nie tylko spróbowali przepisów na zbilansowane wakacyjne posiłki, ale też samodzielnie skomponowali swoje autorskie śniadanie z ciastkami belVita i skorzystali z wielu atrakcji. Mieli także okazję rozwiązać quiz „Jakim typem śniadaniowca jesteś”. Okazało się, że wśród nas najwięcej jest „porannych ptaszków”!
Śniadaniowy autobus belVity odwiedził w lipcu br. pięć polskich miast – Poznań, Wrocław, Kraków, Warszawę i Gdańsk.W każdym z nich spędził niemal tydzień, objeżdżając kolejne lokalizacje.Od poniedziałku do piątku mieszkańcy odwiedzający śniadaniowy autobus mogli w wybranych częściach swoich miast sami skomponować poranny posiłek z ciastkami belVita w różnych wariantach smakowych - z porcją owoców, produktem mlecznym i ciepłym napojem. Natomiast w weekendy w każdym z miast odbyły się pikniki śniadaniowe, podczas których mieszkańcy mogli spróbować
5 wyjątkowych śniadań, zrelaksować się podczas zajęć jogi lub zumby.
Łącznie w akcji belVity wzięło udział aż 15 000 osób, z czego prawie połowa pochodziła z Gdańska i Warszawy! Rozdano ponad 7 000 zestawów śniadaniowych! Dużą popularnością cieszyły się także spotkania ze stylistą i dietetykiem podczas weekendowych pikników – skorzystało z nich ponad 1 000 osób. Dzięki wakacyjnej akcji belVity, Polacy mieli okazję się przekonać,
że zbilansowane śniadanie może być różnorodne, a jego przygotowanie nie zajmie wiele czasu oraz dowiedzieć się, jak zadbać o formę i dobry nastrój już od rana.
Polacy uwielbiają poranki!
Dla gości przygotowano także interaktywną aplikację „Jakim typem śniadaniowca jesteś”, dzięki której można dobrać odpowiedni zestaw produktów do stylu życia, a rozwiązanie quizu zdecydowało się 1744 osób, z czego zdecydowana większość - aż 647 osób okazało się „Porannymi ptaszkami”. Niewiele mniej było „Elegancików/ Elegantek”, zaś „Śpiochów” prawie wcale. „Superbohaterami/ superboharetkami” okazało się 415 osób.
Kim jest poranny ptaszek?
Jest to osoba, która lubi poranki i poranne wstawanie. Pomimo wczesnej pory ma mnóstwo energii i zapału do podjęcia wyzwań nadchodzącego dnia. Poranny ptaszek najlepiej pracuje od samego rana, często znajdzie też czas na przygotowanie i celebrowanie doskonale skomponowanego śniadania.
Cieszymy się, że podczas wakacyjnej trasy belVity aż 15 000 Polaków skorzystało z naszych porad o tym, jak w łatwy sposób przygotować zbilansowany poranny zestaw. Zależało nam, żeby pokazać wszystkim, jak ważnym posiłkiem jest śniadanie; że nie potrzeba wiele czasu, by je przygotować, nawet w ciągu tygodnia - mówi Ewelina Polińska, brand manager belVita w Mondelez Polska S.A.
Inspiracją do zorganizowania akcji były wyniki badań Ipsos na zlecenie belVita w 2014 roku[1], w których wykazano, że aż 88% Polaków nie wyobraża sobie rozpoczęcia dnia bez tego posiłku. Jednocześnie, coraz bardziej zabiegani, szukamy rozwiązań, które będą z jednej strony szybkie i wygodne, a z drugiej pożywne i smaczne.
Śniadaniowa trasa belVity w liczbach
15 000 | Osób odwiedziło łącznie pikniki i śniadaniowe autobusy |
7 297 | Rozdanych śniadań |
4 000 | Osób odwiedziło łącznie piknik i śniadaniowy autobus w Gdańsku |
250 | Osób zasięgnęło porad dietetyka i stylisty na każdym z pikników |
pp12