Na powierzchni 5,5 tys. metrach kwadratowych swoje wyroby zaprezentowały 184 firmy z 12 państw. Targi odwiedziło 13,1 tys. osób, z czego ponad połowę stanowili profesjonaliści z branży gastronomicznej lub handlu.
Polskie stoisko informacyjno-promocyjne na targach po raz trzeci zorganizowane zostało przez Wydział Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady RP w Pradze.
Z jego powierzchni mogły korzystać, np. dla celów spotkań B2B czy udostępniania materiałów informacyjnych - polskie firmy i zrzeszenia branżowe. Z możliwości tej skorzystało kilkanaście firm, m.in. Admat, Bracia Urbanek, Celpol, ŚSM Jana, Polskie |
Ścieżki do zagranicznych rynków zbytu przeciera polskim producentom agencja www.EuroTrader321.pl, która reprezentuje polskie firmy w zespołach aż 39 tysięcy agentów sprzedaży w wielu krajach Europy. (a) |