BEZPŁATNIE ORGANIZUJEMY PROMOCJĘ FIRM KAŻDEJ BRANŻY, STOWARZYSZEŃ, ARTYSTÓW - inkubator@portalpolski.pl

Piłkarska podróż zwycięzców Coca-Cola Cup 2013 do Turynu

18.07.2013 / czytano: 2428 razy

Trening pod okiem włoskich szkoleniowców, wizyta na stadionie piłkarskim Juventusu Turyn, możliwość zmierzenia się z rówieśnikami z innych krajów oraz obejrzenia treningu zespołu FC Juventus – to tylko niektóre z wielu atrakcji, jakie czekały na zwycięzców tegorocznej edycji turnieju Coca-Cola Cup, którzy odbyli niezapomnianą podróż do stolicy Piemontu.

REKLAMA



 
Organizatorem i pomysłodawcą turnieju Coca-Cola Cup jest firma Coca-Cola. Rozgrywki, to inicjatywa międzynarodowa, realizowana od kilkunastu lat w wielu krajach na całym świecie. W tym roku zwycięzcy Coca-Cola Cup z ośmiu krajów europejskich spotkali się po raz pierwszy na międzynarodowym obozie piłkarskim.

Wśród 154 zawodników znaleźli się zwycięzcy tegorocznej edycji turnieju z Włoch, Grecji, Bułgarii,
Austrii, Węgier, Czech, Słowacji oraz Polski, reprezentowanej przez piłkarki z Gimnazjum Sportowego nr 2 w Gorzowie Wielkopolskim oraz piłkarzy z Gimnazjum Sportowego z Gliwic.
 
Na uczestników obozu czekało wiele atrakcji. Młodzi piłkarze wzięli udział w treningu przeprowadzo-
nym 
przez szkoleniowców legendarnego klubu w ośrodku szkoleniowym Juventus Center w Vinovo, gdzie na co dzień trenuje pierwsza drużyna „Starej Damy”.
   

Ponadto rozegrali międzynarodowy turniej. W kategorii dziewcząt reprezentantki z Gorzowa Wielkopolskiego były bezkonkurencyjne i zdobyły wszystkie możliwe wyróżnienia. Najlepszą bramkarką została Asia Rozmiarek, najładniejszego gola strzeliła Karolina Karaczyn, natomiast 
za najlepszą zawodniczkę uznano Paulinę Dudek – tegoroczną Mistrzynię Europy do lat 17. Uczestnicy wyjazdu zwiedzili również stadion, na którym na co dzień swoje mecze rozgrywa Juventus.

Młodzież mogła stanąć na murawie tego słynnego obiektu, wykonać rzut karny do bramki, zobaczyć swoje zdjęcie w koszulce Juventusu na wielkim ekranie stadionu i zwiedzić Muzeum Juventusu, w którym można podziwiać puchary, zdjęcia, nagrania wideo 
i pamiątki związane z historią klubu.
 
Gimnazjaliści z Gorzowa i Gliwic poznali też zabytki i bogatą historię Turynu, a także obejrzeli trening drużyny „Starej Damy” w letnim ośrodku przygotowań w Chatillon. Polscy piłkarze przez ponad godzinę mogli podziwiać trening atletyczny i techniczny, prowadzony przez słynnego Antoniego Conte, a następnie krótkie sparingi rozgrywane pomiędzy zawodnikami Juventusu. Zwycięzcy Coca-Cola Cup mieli swoich idoli na „wyciągnięcie ręki” i wraz z dwoma tysiącami fanów Juve wspólnie bawili się i śpiewali na trybunach.

- Udział w wyjeździe piłkarskim do Turynu na długo pozostanie w pamięci tegorocznych finalistów Coca-Cola Cup, a możliwość trenowania w Juventus Center w Vinovo pod okiem jednych z najlepszych szkoleniowców na świecie, obecność na murawie stadionu Juventusu Turyn oraz możliwość obejrzenia treningu pierwszej drużyny, było ważnym i inspirujcym przeżyciem dla tych młodych ludzi – podkreśla Sebastian Wężyk z Coca-Cola Poland.


 
Dla wielu piłkarski pobyt w Turynie był olbrzymim przeżyciem. W Warszawie, tuż po przylocie pożegnaniom i wzruszeniom nie było końca. A już niebawem poznamy szczegóły kolejnej, szesnastej już edycji turnieju Coca-Cola Cup.
 

O ZAANGAŻOWANIU COCA-COLA W SPORT
 
Coca-Cola już od ponad stu lat wspiera dyscypliny sportowe. Przez ten czas zaangażowała się w wiele różnorodnych międzynarodowych, krajowych i lokalnych imprez sportowych. Wspierała między innymi Igrzyska Olimpijskie, Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej i Lekkoatletyczne Mistrzostwa Świata. Poprzez swoje programy marketingowe i komunikacyjne Coca-Cola promuje wartości sportowe i podkreśla duże znaczenie aktywności fizycznej. 
 
Coca-Cola wspiera Ruch Olimpijski od 1928 roku i jest najstarszym korporacyjnym partnerem Igrzysk. Cenimy sobie wartości, jakie przyświecają Ruchowi Olimpijskiemu, takie jak przyjaźń, dążenie do doskonałości i szacunek. Dlatego staramy się być odpowiedzialnym sponsorem i wykorzystywać nasze zaangażowanie w Olimpiadę do motywowania ludzi na całym świecie, aby zmienili swoje zachowania.
 
Coca-Cola od ponad 80 lat, a dokładniej od Mistrzostw Świata FIFA w Urugwaju w 1930 r., związana jest także z piłką nożną. Jest najstarszym partnerem korporacyjnym FIFA, z którą współpracuje od 1978r. Od 1988 roku Coca-Cola współpracuje też z UEFA jako Oficjalny Sponsor Mistrzostw Europy. Coca-Cola angażuje się w futbol na każdym poziomie - sponsoruje największe imprezy piłkarskie, jak Mistrzostwa Świata czy UEFA EUROTM, ale też realizuje w ponad 100 krajach liczne turnieje piłkarskie dla młodzieży, w tym Coca-Cola Cup.
 
Coca-Cola sponsoruje ponad 250 programów promujących sport i aktywność fizyczną w ponad 100 krajach na całym świecie. W Polsce przykładami takich programów jest jeden z największych i najstarszych turniejów piłkarskich dla młodzieży Coca-Cola Cup, w którym do tej pory uczestniczyło prawie 600 tysięcy młodych ludzi oraz uruchomiony w 2012 roku w związku z UEFA EURO 2012™ program Lider Animator, który nagradza najlepsze projekty animacji sportowej w lokalnych społecznościach.
 
O FIRMACH Z SYSTEMU COCA-COLA 
 
System Coca-Cola w Polsce reprezentują firmy Coca-Cola Poland Services Spółka z o.o. oraz Coca-Cola HBC Polska. Coca-Cola Poland Services to spółka-córka The Coca-Cola Company, właściciela wiodących marek napojów bezalkoholowych, obecnych w ponad 200 krajach świata.  Coca-Cola HBC Polska to oddział Coca-Cola Hellenic Bottling Company, będącej pod względem sprzedaży drugim na świecie rozlewcą napojów The Coca-Cola Company, docierającym do ponad 560 milionów konsumentów. Wśród marek firm, na naszym rynku dostępne są: Coca-Cola, Coca-Cola light, Coca-Cola Zero, Cherry Coke, Fanta, Sprite, Lift, Kinley Tonic, napój izotoniczny Powerade, Powerade Zero, soki, nektary i napoje owocowe Cappy, wody mineralne Kropla Beskidu i Multivita z ujęcia Kropla Minerałów, napoje energetyzujące Burn i Monster Energy oraz herbaty mrożone Nestea. Firmy z systemu Coca-Cola są liderem na polskim rynku napojów bezalkoholowych i zatrudniają 2700 osób. Od 1991 r. firmy te zainwestowały w Polsce ponad 500 milionów dolarów.

(ac)




 

Lista komentarzy

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Nick:
Treść:
Przepisz kod:
REKLAMA