BEZPŁATNIE ORGANIZUJEMY PROMOCJĘ FIRM KAŻDEJ BRANŻY, STOWARZYSZEŃ, ARTYSTÓW - inkubator@portalpolski.pl

Selena na amerykańskich targach NAHB International Builders Show

23.01.2015 / czytano: 1709 razy

Grupa Selena – globalny producent i dystrybutor chemii budowlanej z centralą w Polsce – bierze udział w największych na świecie międzynarodowych targach budowlanych NAHB International Builders Show, które odbywają się 20 – 22 stycznia w Las Vegas, w stanie Nevada, USA. Podczas targów przedstawiciele Seleny USA zaprezentują flagowe produkty marki TYTAN oraz przeprowadzą prezentacje i szkolenia na żywo.

REKLAMA



Selena na amerykańskich targach

W trakcie wydarzenia Selena zaprezentuje szerokie spektrum produktów swojej flagowej marki Tytan Professional, w tym kleje wysokowydajne: Subfloor, Drywall, Heavy Duty, Outdoor&Landscape oraz pianokleje np. Bond All (pełna oferta dostępna jest pod adresem http://www.selenausa.com/en/). Na stoisku Seleny odbędą się też szkolenia dla niemal 200 osób. Będzie to demonstracja nowoczesności marki Tytan i jej innowacyjności na rynku amerykańskim wyrażonej hasłem “Join the revolution” – produkty Tytan rewolucjonizują pracę zmniejszając jednocześnie koszty budowy dzięki swojej wydajności i szybkości, z jaką można ich używać.
 
Join the Revolution

„Grupa Selena działa w USA już od czternastu lat. Systematycznie odnotowujemy na tym rynku wzrosty sprzedaży. Chcemy w dalszym ciągu umacniać naszą pozycję czerpiąc z doświadczeń zgromadzonych w innych krajach i dostosowując nasze rozwiązania do potrzeb amerykańskich klientów. Udział w tak ważnym wydarzeniu jakim są targi NAHB International Builders Show to doskonała okazja, aby zwiększyć świadomość marki Tytan wśród lokalnych klientów. Będziemy prezentować naszą amerykańską ofertę opartą na technologiach obecnie najbardziej pożądanych w naszej branży w USA. Pragniemy też wskazać Selenę USA jako członka Grupy Selena, tym samym zwiększając zaufanie naszych obecnych i potencjalnych kontrahentów z tego regionu” – mówi Jarosław Michniuk, prezes zarządu Selena FM S.A., jednostki holdingowej w Grupie Selena.
 
„Priorytetem Seleny USA jest realizacja globalnej strategii oraz zbliżenie się do użytkownika końcowego naszych produktów zgodnie z hasłem globalnej strategii „Closer to the user”. Stąd decyzja o udziale w tegorocznej edycji targów NAHB International Builders Show. W trakcie wydarzenia odbędą się prezentacje oraz szkolenia na żywo umożliwiające zgromadzonym gościom dokładne zapoznanie się z zaletami oraz zastosowaniem poszczególnych produktów marki Tytan. Zapraszamy naszych klientów, aby dołączyli do rewolucji w sposobie wykonywania prac budowlanych, jaką niosą nasze nowe produkty. Stąd hasło Tytana w USA: „Join the revolution”. Nawiązujemy w ten sposób do nowoczesności, wysokiej jakości oraz praktyczności produktów marki Tytan przy jednoczesnym wskazaniu zalet przemawiających do profesjonalistów branży budowlanej, takich jak: szybkość, wysoka wydajność i mniejsze koszty” – mówi Wade Rector, prezes spółki Selena USA.
 
Targi NAHB International Builders Show – organizowane przez National Association of Home Builders – to największe wydarzenie targowe poświęcone budownictwu mieszkaniowemu oraz komercyjnemu na świecie. Wydarzenie rokrocznie cieszy się ogromną popularnością – targi odwiedza średnio ponad 60 tysięcy profesjonalistów z około 100 krajów.
 
Źródło: Selena

Lista komentarzy

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Nick:
Treść:
Przepisz kod:
REKLAMA


Wideo